آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند
سرخط خبرها

این نرم‌افزار گوگل‌پلی طی ۳ روز آینده غیرفعال می‌شود | چطور اطلاعاتمان را حفظ کنیم؟ (۱۴ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۹۶۲۴
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
این نرم‌افزار گوگل‌پلی طی ۳ روز آینده غیرفعال می‌شود | چطور اطلاعاتمان را حفظ کنیم؟ (۱۴ فروردین ۱۴۰۳)
برنامه پادکست گوگل بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است، اما تنها ۴ درصد از شنوندگان پادکست در ایالات متحده از این پلت فرم استفاده می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، گوگل می‌گوید از ۲ آوریل (امروز)، این سرویس برای کاربران آمریکایی متوقف می‌شود و به طور بالقوه میلیون‌ها نفر را مجبور به انتقال داده‌های اشتراک پادکست خود می‌کند. متأسفانه فرآیند انتقال داده‌ها می‌تواند گیج کننده باشد و ممکن است کاربران را در معرض کلاهبرداران و دزدان اعتبار قرار دهد. بنابراین، ضروری است که بدانید چگونه داده‌های اشتراک پادکست خود را به طور ایمن به سرویس دیگری منتقل کنید.

شاید تعجب آور باشد که با توجه به ۵۰۰ میلیون دانلود، اپلیکیشن پادکست گوگل به پایان راه رسیده است. البته این موضوع هنوز برای همه نیست اما تا آنجا که به کاربران ایالات متحده مربوط می‌شود، این سرویس ۲ آوریل متوقف می‌شود. اگرچه سایر کاربران همچنان می‌توانند با استفاده از این برنامه به پادکست گوش دهند اما کاربران مستقر در ایالات متحده یادآوری درون برنامه‌ای دریافت می‌کنند. اعلان‌هایی مبنی بر اینکه زمان برای گوش دادن و انتقال داده‌های اشتراک آنها در حال اتمام است.

چگونه داده‌های اشتراک خود را به YouTube Music منتقل کنید

Google یک راهنمای کمکی منتشر کرده تا اطمینان حاصل کند که انتقال داده‌های اشتراک از Google Podcasts به YouTube Music تا حد امکان بدون دردسر باشد. کاربران برنامه در ایالات متحده یک اعلان درون برنامه‌ای دریافت می‌کنند که از آنها می‌خواهد راهنمایی را بخوانند و قبل از ژوئیه اقدامات لازم را انجام دهند.

جزئیات کامل این موضوع در صفحات راهنمای انتقال پادکست Google گنجانده شده اما برای انتقال به YouTube Music مراحل اصلی عبارتند از:

  • گزینه اشتراک‌های صادراتی را که در بالای صفحه برنامه Google Podcasts نمایش داده می‌شود، انتخاب کنید
  • رفتن به YouTube Music را انتخاب کنید
  • در برنامه YouTube Music، گزینه انتقال را انتخاب کنید و ادامه دهید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->